پخش مرکزی رنگ جوتن

پخش مرکزی رنگ جوتن در تهران که محصولات خود را با قیمت مناسب و تاریخ به روز به دست مصرف کنندگان می‌رساند، بازرگانی رادین است.
رنگ جوتن از بزرگترین و معروفترین کارخانجات رنگسازی در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۲۶ میلادی در کشور نروژ تاسیس شد و با داشتن ۴۰ کارخانه و ۷۱ شرکت در ۳۷ کشور جهان و ۷۴۰۰ نیروی کار پیشرو در صنایع رنگ صنعتی، دریایی و ساختمانی می باشد.

پخش مرکزی رنگ جوتن

شرکت رنگسازی جوتن سال 1926 در کشور نروژ تأسیس شد و با داشتن 40 کارخانه و نمایندگی های متعدد در چندین کشور ، امروزه پیشرو در تولید انواع رنگ ساختمانی ، دریایی و صنعتی ، به کار خود ادامه می دهند.
رنگ جوتن از سال ۱۳۸۰ در نقاشی ساختمان وارد شده است که این نوع رنگ دارای ۱۶۰۰۰ طیف رنگی در طرح های مختلف می باشد. بنابراین دور از ذهن نیست که هر شخصی با هر نوع سلیقه ای می تواند نوعی از این رنگ را انتخاب کند.

کاربرد رنگ نمای ساختمان رنگ جوتن

به راحتی می توان از رنگ جوتن برای هر نوع سطوحی استفاده کرد. بر روی هر نوع سطحی اعم از سیمانی , بتنی , سیمان شسته , گچی , سنگی , آجری … قابل اجرا می باشد. و مانند عایقی جهت محافظت از سطح ساختمان کاربرد دارد.
در حال حاضر این رنگ در تمام نقاط تهران و غرب و شرق و شمال و جنوب ایران کاربرد دارد.
با توجه به قابلیت هایی که این رنگ دارد در تمام شرایط جوی سازگار است. و به راحتی می توانید از آن در نمای ساختمان و داخل ساختمان استفاده کرد. از کاربردهای رنگ جوتن در داخل ساختمان , نمای ساختمان های تجاری و مسکونی , منزل, هتل ها , مرکز خریدها , فروشگاه ها … است.
به طور خلاصه هم در داخل ساختمان و سقف خانه و محل کار و یا نمای انواع ساختمان کاربرد دارد.

خصوصیات و ویژگی های رنگ جوتن

رنگ های جوتن در نقاشی ساختمان :

  • رنگ های جوتن بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه به آسانی آسیب نمی بینند یه همین سبب موردی مناسب برای مکان های پر رفت و آمد منزل – ادارات – مراکز تجاری و … می باشند.
  • رنگ های جوتن دارای استاندارد اورپا بوده و از نظر مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، ضربه ، باند ، فشار ، خمش ، اشعه ماورا بیفش و آب ، استاندارد معتبر اروپا را کسب کرده اند.
  • رنگ های جوتن به علت مقاومت بالا موردی مناسب برای استفاده روی ترک دیوار ها بوده و می توان از این رنگ بدون انجام زیر کاری و هزینه ی بیشتر برای ترمیم معایب دیوار استفاده کرد.
  • رنگ های اکریلیک جوتن با پایه آب را می توان در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار داد و بر روی سطوح ، گچی ، سیمانی ، پنلهای گچی و سیمانی ، چوب و … قابلیت اجرا دارد.
  • رنگ های جوتن با سیستم کامپیوتری بیش از 16000 طیف رنگ دارد.

منبع: https://radinpaint.ir/

پخش مرکزی رنگ جوتن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما