اپوکسی میانی MIO

اپوکسی میانی MIO را میتوانید با قیمتی ارزان در مرکز فروش انواع رنگ صنعتی در تهران به صورت عمده و حتی خرد خریداری کنید.
شرکت بازرگانی رادین مرکز پخش و فروش انواع رنگ صنعتی در تهران و سایر شهرستانها می‌باشد که تمام محصولات با‌کیفیت خود را با قیمتی مناسب در اختیار شما بزرگواران قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بازرگانی رادین تماس حاصل فرمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اپوکسی میانی MIO

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید MIO بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید طراحی گردیده و به عنوان رنگ میانی بر روی سطوح فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از رزین اپوکسی در رنگ میانی اکسید آهن (MIO)اپوکسی پلی آمید باعث افزایش مقاومت در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح می‌گردد. حضور اکسید آهن میکایی در رنگ باعث محدودیت در تنوع رنگی می‌گردد.
این رنگ مقاومت مناسبـــی در برابر رطوبــت ، آب ،محیطهــــــای قلیایی و اسیدی داشته و لیکن جهت محافظت کامل نیاز به پوشش میانــــــی و رویــــه متناسب با شرایط محیطی دارد.
رنگ میانی M.I.O یا همان اپوکسی میانی پلی آمید اغلب به عنوان یک رنگ میانی در موارد زیر به کار برده می شود. برای رنگ کردن، سازه های فلزی پل ها، سوله های صنعتی، خطوط لوله و انتقال، مخازن ، تجهیزات مغروق در آب شیرین و همچنین کلیه سازه های فلزی در مناطق ساحلی و…

از جمله خواص رنگ میانی اپوکسی پلی آمید رنگ اپوکسی عبارتند از:

  • انعطاف پذیری
  • مقاومت شیمیایی بالا
  • مقاومت سایشی و سختی بالا
  • مقاومت بسیار عالی در برابر آب و رطوبت
  • چسبندگی عالی به پرایمر و رنگ رویه
  • قابل اعمال به ضخامت بالای 100 میکرون

اپوکسی میانی MIO

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما