قیمت هر کیلو رنگ رویه اپوکسی

قیمت هر کیلو رنگ رویه اپوکسی را می‌توانید از کارشناسان فروش بازرگانی رادین استعلام گرفته و جهت خرید خود اقدام نمایید.
شرکت بازرگانی رادین تامین کننده انواع رنگ‌های صنعتی و نماینده رسمی اکثر کارخانجات رنگسازی معتبر می‌باشد که تمام محصولات خود را به تاریخ روز و با قیمت عالی به دست مصرف کنندگان می‌رساند

قیمت هر کیلو رنگ رویه اپوکسی

رنگ رویه اپوکسی پلی آمید از ترکیب رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید به فروش می‌رسد. مقاومت در برابر رطوبت و آب و همچنین مقاومت در برابر عوامل شیمیایی مانند اسیدها و قلیاها و مقاومت در برابر ضربه از مزایای رنگ رویه اپوکسی پلی آمید است. البته رنگ رویه اپوکسی پلی آمید در برابر اشعه ماورا بنفش به شدت ضعیف است. برای دستیابی به بیشترین بازدهی، بهتر است زیر این پوشش با پرایمر اپوکسی و یک لایه رنگ میانی اپوکسی زده شود. به دلیل قابلیت‌های گسترده این رنگ، در محافظت از خطوط لوله، سازه‌های فولادی مانند پل‌ها، سوله‌های صنعتی و پتروشیمی‌ها، تجهیزات موجود در صنایع نفت و گاز و به طور کلی، هر پوششی که در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد، می‌توان از رنگ رویه اپوکسی پلی آمید استفاده نمود.

ویژگی های رنگ رویه اپوکسی:

  • چسبندگی عالی
  • مقاومت آبی و رطوبتی بسیار خوب
  • راحتی كاربرد با اسپری
  • مقاومت مناسب به ریزش و پاشش غیرمداوم مواد شیمیایی
  • دوام عالی
  • تدارك فیلم رنگ مقاوم سایشی، سخت و سفت

جهت خرید انواع رنگ اپوکسی می‌توانید با کارشناسان ما در بازرگانی رادین تماس حاصل فرمایید، تا علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا از خریدی مطمئن و ارسال سریع و رایگان بهرمند شوید.

قیمت هر کیلو رنگ رویه اپوکسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما