لیست قیمت تینر فوری

لیست قیمت تینر فوری با کیفیت عالی را می‌توانید به صورت مستقیم از تولیدکننده دریافت کنید و جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایید. شرکت بازرگانی رادین تولید کننده انواع تینر فوری و صنعتی با قیمت بسیار عالی به صورت عمده محصولات خود را مستقیما در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بازرگانی رادین تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیست قیمت تینر فوری

تینر فوری ماده ای است که با ترکیب حلال های مختلف به مرحله تولید می رسد. از این محصول برای رقیق کردن رنگ ها و بهبود خواص آن ها بهره می برند.
از جمله خواصی که تینر در بهبود آن ها موثر است، می توان به زمان خشک شدن لایه رنگ اشاره کرد. اگر برای رنگ تینر مناسبی انتخاب کنید بر ویسکوزیته، خاصیت برس خوری، قابلیت اسپری، براقیت و خواص سطحی رنگ تاثیر مفیدی خواهد گذاشت.
مهم ترین کاربرد تینر فوری رقیق کردن رنگ ها است. بسیاری از افراد از این ماده برای شستشوی ابزار و تجهیزات صنعتی نیز بهره می برند. به طور کلی از این ماده در رنگ های هوا خشک و رنگ آمیزی اتومبیل استفاده می کنند.
انواع تینر فوری را می توان به دسته های ۱۰۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۵۰۰۰، ۲۰۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ تقسیم کرد.در واقع این کدها برای تینرهای فوری قراردادی هستند که تولیدکنندگان در سال های مختلف از آن ها با توجه به قیمت و فرمولاسیون استفاده می کنند. حلال های تشکیل دهنده در این دسته بندی می توانند شامل حلال های اصلی، حلال های کمکی و حلال های رقیق کننده باشند.

لیست قیمت تینر فوری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما