فروش رنگ صنعتی در تهران

فروش رنگ صنعتی در تهران با قیمت مناسب و مستقیم از درب کارخانه توسط شرکت بازرگانی رادین انجام می‌شود.
رنگ‌ صنعتی محصولی است که در فرم‌های مختلف به صورت مایع، پودری و خمیری وجود دارد. این‌رنگ ها به طرق مختلفی مثل اسپری‌کردن و غوطه ور کردن وسیله مورد نظر در رنگ، بر روی سطوح اعمال می‌شوند. پس از انجام مراحل فرآیند، رنگ به عنوان یک پوشش پلاستیکی جامد و چسبنده بر روی سطح قرار می‌گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش رنگ صنعتی در تهران

رنگ‌ های صنعتی و پوشش‌های حفاظتی به گروهی از رنگ‌ها گفته می‌شود که جهت پوشش دهی انواع سطوح صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از رنگ‌های محافظتی جهت پوشش سطوح داخلی و خارجی مخازن و خطوط انتقال نفت، فرآورده‌های پتروشیمی، آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی و … استفاده می‌شود.
 این پوشش‌های حفاظتی در انواع پایه حلال و پایه آب بر اساس رزین‌های اپوکسی، آلکید، پلی‌یورتان و سایر رزین‌ها با توجه به نوع کاربری، فرموله و تولید می‌شوند.
در تولید این نوع پوشش‌ها، از ترکیبات و پیگمنت‌های کمکی ضد خوردگی مانند زینک، زینک فسفات، زینک کرومات، اکسید آهن، گلس فلیک، آلومینیوم فلیک و یا ترکیب با سایر رزین‌ها مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی جهت بهبود خواص استفاده می‌شود.
پوشش‌های حفاظتی و رنگ‌های صنعتی با توجه به نوع کاربری و محل اجرا به صورت پودری، مایع و خمیری تولید و استفاده می‌گردند.

کاربردهای رنگ صنعتی

همان‌طورکه گفته شد کاربرد انواع رنگ های صنعتی بسیار گسترده است. از این رنگ در سطوح مختلفی چون آسفالت، سرامیک، بتن، پارچه و الیاف، فایبرگلاس، شیشه، فلز، کاغذ و مقوا، پلاستیک، چوب می‌توان استفاده کرد. همچنین به واسطه‌ی ویژگی های خاصی که این رنگ دارد در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود که شامل موارد زیر می‌گردد؛
  • خودروسازی
  • کشتی سازی
  • هواپیما سازی
  • قطعات الکترونیکی
  • وسایل خانه و آشپزخانه

فروش رنگ صنعتی در تهران

منبع: https://radinpaint.ir/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما