فروش رنگ روغنی آلکیدی در تهران

فروش رنگ روغنی آلکیدی در تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی را می‌توانید مستقیما از کارخانه درخواست نمایید.کافیست با شماره‌های درج شده در انتهای سایت تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان در زمینه مناسب‌ترین انتخاب برای رنگ خود،قیمت را استعلام گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

فروش رنگ روغنی آلکیدی در تهران

رنگ  آلکیدی روغنی حاوی درصد بالایی از روغن بوده و عموما به عنوان پوشش با غلظت متوسط در بازار به فروش میرسند. همچنین سرعت خشک شوندگی بالایی دارد. روغن در رنگ آلکیدی روغنی در هوا اکسیده شده و لایه‌ای مقاوم و محافظ تشکیل میدهد که از نفوذ آب در رنگدانه جلوگیری می‌کند.
رنگ آلکیدی با فرمولاسیون خاص خود دارای چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار مناسبی است. این رنگ در برابر فرسایش و آسیب های سطحی مقاومتی شگفت انگیز دارد. رنگ الکیدی در شرایط جوی نامساعد رنگی عالی است چرا که به هر بادی نمی لرزد و ثبات خود را از دست نمی دهد. این رنگ منحصر بفرد را می توان به دلایل مختلف و بر روی سطوح متفاوتی مانند چوب، آهن، گچ، فلزات، آجر، آردواز و سیمان نیز به کار برد. رنگ های آلکیدی با تینر رقیق می شوند و در مجاورت هوا خشک می شوند بنابراین هواخشک هستند.

مزایا رنگ های آلکیدی

  • رنگهای آلکیدی در برابر ساییدگی مقاوم هستند.
  • این رنگ ها در برابر رطوبت و نم مقاوم هستند.
  • رنگ آلکیدی در مدت زمان طولانی کیفیت و درخشندگی خود را حفظ می کند.
  • رنگ های آلکیدی از چسبندگی بالایی برخوردار هستند و به هر سطحی می چسبند.

فروش رنگ روغنی آلکیدی در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما