خرید و فروش رنگ های پلی اورتان

خرید و فروش رنگ های پلی اورتان رنگ پلی اورتان که مقاومت بسیار زیادی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در برابر باران اسیدی و انواع اشعه های خورشید دارد، در مدت زمان بسیار

کوتاهی حتی در درجه حرارت پایین نیز خشک می شود.

رنگ های پلی اورتان علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت و دوام بالا، بسیاری از مشکلاتی

علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت و دوام بالا، بسیاری از مشکلاتی

مثل پوست پرتغالی شدن رنگ های پودری را ندارند.

خرید و فروش رنگ های پلی اورتان

رنگ پلی اورتان که مقاومت بسیار زیادی در برابر باران اسیدی و انواع اشعه های خورشید دارد، در مدت زمان بسیار کوتاهی حتی در درجه حرارت پایین نیز خشک می شود. رنگ های پلی اورتان علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت و دوام بالا، بسیاری از مشکلاتی مثل پوست پرتغالی شدن رنگ های پودری را ندارند. خواص مکانیکی و خواص شیمیایی عالی از دیگر مشخصه های این رنگ ها است.
از دیگر ویژگی های رنگ پلی یورتان می توان به مقاومت در برابر روغن های صنعتی، شیمیایی، املاح، اسید و باز اشاره کرد. ضربه پذیری بالا، مقاومت بالای رنگ نسبت به گچی شدن، نور خورشید، مواد شیمیایی، آب و سایش پذیری از بهترین خصوصیات و ویژگی های رنگ پلی اورتان است.
چسبندگی خوب رنگ پلی اورتان روی انواع سطوح و پوشش ها و همچنین مقاوت بالا در مقابل رطوبت از دلایل اصلی انتخاب رنگ پلی یورتان است. میزان پوشش دهی رنگ پلی اورتان به فام و وزن مخصوص پودر بستگی خواهد داشت.

سیلر پلی اورتان دو جزیی و در اثر واکنش با هاردنر خشک می شود.دارای قدرت پر کنندگی بالایی بوده،سریع به سمباده خوری می رسد.رنگ اصلی چوب را حفظ می کند.

موارد مصرف: در صنعت مبلمان،دکوراسیون و درهای چوبی ضد سرقت،منافذ موجود روی سطوح چوبی را می پوشاند و سطح کار را برای رنگ آمیزی آماده می کند از روی سیلر پلی اورتان می توان سیستم های سلولزیک،پلی اورتان و سیستم های آکریلیک را به کار برد.

رنگ های پلی اورتان

خرید و فروش رنگ های پلی اورتان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما