فروش رنگ ضدخزه دریایی

فروش رنگ ضدخزه دریایی در تهران و سایر شهرهای کشور به قیمت درب کارخانه و با شرایط قیمت عالی توسط بازرگانی رادین انجام می شود.
سیاست ما بر تامین رنگ در زمانی کوتاه با کیفیت و قیمت مناسب بوده و خدمات قبل ، به هنگام و بعد از فروش را جزو تعهدات خود می دانیم.

فروش رنگ ضدخزه دریایی

وجود خزه و چسبیدن آن به انواع شناور، کشتیو اسکله امری طبیعی است که سبب ضرر و زیان های زیادی می شود. برای جلوگیری از این اتفاق از رنگ های ضد خزه دریایی برای رنگ آمیزی بدنه کشتی و انواع شناور استفاده می شود.رنگ ضد خزه دریایی داری انواع گوناگون بوده که برای به روش های مختلف و بر پایه مواد متفاوتی تولید می شود و همچنین دارای طول عمر متفاوتی نیز می باشند.

رنگ ضد خزه دریایی رنگ هایی هستند که بر روی ناحیه زیر آب و مرطوب بدنه کشتی برای جلوگیری از نشست گونه های رسوب کننده و خزه اعمال می شوند.
این رنگها دسته ای از رنگ‌ها و پوشش‌های صنعتی هستند که برای ممانعت از رشد خزه‌ها و کشتی چسب‌ها بر روی بدنه کشتی‌ها، سکوهای نفتی و سازه‌های دریایی به کار می‌روند.این نوع از پوشش‌ها قدمت زیادی در صنایع دریانوردی دارند حتی پیش از ایجاد صنعت رنگ و پوشش، اما شیوه‌های نوین تولید پوشش‌های ضد خزه بر مبنای مواد خزه کش مناسب و ساختارهای رزینی نوین به چند دهه اخیر بازمی‌گردد. پوشش‌های ضد خزه از فناوری بالایی در ساخت و عملکرد خود دارند.

انواع رنگ های ضد خزه دریایی

رنگ های ضد خزه دریایی بر اساس نوع عملکرد به 4 نوع زیر تقسیم بندی می شود.

  • رنگ های رزین محلول-خزه کش محلول
  • رنگ های رزین نا محلول- خزه کش محلول
  • رنگ های خود صیقل شونده
  • رنگ های خزه رها ساز

فروش رنگ ضدخزه دریایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما