خرید اینترنتی اسپری زینک

خرید اینترنتی اسپری زینک با قیمت مناسب به صورت عمده و حتی خرد را می توانید از فروشگاه شرکت بازرگانی رادین انجام دهید.
اسپری زینک برای محافظت در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای انواع مختلفی است و هر یک ویژگی‌ها و عملکرد منحصربه‌فرد خود را دارند. اسپری‌های زینک با استفاده از گالوانیزه گرم‌، آبکاری، جوشکاری، پوشش مکانیکی، رنگ‌آمیزی با پوشش‌های غنی از روی و پاشش روی (فلزکاری) روی سطوح فولادی اعمال می‌شود. از این میان، فرآیند HDG بیشترین کاربرد را دارد.

خرید اینترنتی اسپری زینک

اسپری زینک گالوانیزه زتکس پوشش سریع خشک زینک که برای مصارف صنعتی جهت محافظت از فلزات از خوردگی و زنگ زدگی مناسب بوده و در شرایط اب و هوایی سخت مقاومت بالایی دارد.اسپری زینک دارای قدرت چسبندگی بالا و برای گالوانیزه کردن سطح مناسب می باشد.
شرکت های نفتی ,مخابراتی و پالایشگاه ها بعلت سهولت مصرف و ماندگاری بالا از عمده مصرف کنندگان این نوع از رنگ زینک گالوانیزه میباشند. اسپری زینک سریع خشک بوده و بهترین انتخاب جهت سهولت و سرعت بالای اجرای گالوانیزه کردن و همچنین لکه گیری سطوح فلزی می باشد.
اسپری زینک این مزیت را دارد که می‌توان با روش دستی یا مکانیزه، روی با ضخامت حداکثر 250 میکرومتر، معادل 1500 گرم در متر‌مربع را اعمال کرد و فرآیند را می‌توان در کارخانه یا مزرعه انجام داد. سطح فولاد باید ابتدا سندبلاست شود و پوشش نمی‌تواند به‌طور معمول به سطوح داخلی گسترش یابد.
علاوه‌براین در لبه‌های تیز، گوشه‌های تنگ، سوراخ‌ها و آماده‌سازی ضعیف سطح، در معرض آسیب یا محدودیت کاربری قرار می‌گیرد. پوشش روی حاصل از آن به همان روشی که پوشش گالوانیزه دارد محافظت سدی و کاتدی برای فولاد زیرین ایجاد می‌نماید.در بیشتر موارد، پاشش حرارتی گران‌تر از گالوانیزه گرم به روش بچ برای بخش معادل آن است، اما این فرآیند‌ها مکمل یکدیگر هستند و به‌طور همزمان در سازه‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های اسپری زتکس:

  • ماهیت ماده پایه : روی
  • قابل رنگ آمیزی
  • سرعت خشک شدن بالا
  • مقاومت شیمیایی مناسب
  • حاوی مقدار بالای روی (زینک)
  • مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی

خرید اینترنتی اسپری زینک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما